Torsdag

Hej bloggen.
Skulla ha hur mycket som helst att skriva men inget som jag skulle kunna lägga upp här :)
Tror jag skall ta och skriva lite dagbok för att få ut dagen och gårdagen.
Positivt alltså :) Inte negativt. De senaste dagarna har varit roliga!
Visste ni btw, att jag ibland skriver dagbok på datorn?
Mycke enklare än att skriva för hand ;)
Lat som jag är :)
Joo, så det skall jag ta och göra nu och sen blir det plugga plugga plugga!


Dagens hemma outfit :)




En del av vad jag måste lära mej tills imorgon...


MC

Kommentarer
Postat av: Jorunn

jag trooooor javeet VEMM du skriver om(;

POSITIVT asså!:D

2011-01-27 @ 16:08:58
URL: http://milkyshine.devote.se
Postat av: friida

Ja tänkt samma som Jorunn, and for one thing I'm sure, It'll past! :) no offence!

2011-01-27 @ 16:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0