Trött

Är nu hemma igen. Har varit efter skolan till stan och hållit mina kompisar i handen då de lagade hål i öronen ;D Kuul kuul. Då jag kom hem var det en snabb middag som gällde och sen iväg till butiken så jag skulle hinna köpa lite mat tills imorgon och sönda. Justde! Har ju inte kommit ihåg att berätta att jag och Fanny skall gå en Ledarkurs nu på veckoslutet. Efter att vi gått den får vi ha olika grupper i både dans och barngymnastik :D Like like.  MEn här är lite bilder från idag :D


Frida och Fanny vid
Hesburger :D

Fanny lagade ett hål
där uppe :o :D

Jorunn och Frida lagade dom första

Jag och Jorunn

hahah Fanny och frida skulle och köpa glass :D


MC

Kommentarer
Postat av: FANNYMARIAOLIVIA

men yess va ja siir bra ut på alla bilder... -.-Haha, nejdå, men får ja stjäla två bilder iaf? ^^

2010-09-03 @ 18:45:51
URL: http://fannymariaolivia.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha, halv flummiga bilder, eller? ;P

2010-09-03 @ 19:47:34
Postat av: Jorunn

haha, va söt bild på Frida å Fanny! (: <3

2010-09-03 @ 21:30:56
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0