Fick piano plats!!

Hej alla kära bloggläsare!  IDag är det en ny dag med nya krafter....Eller nå man får väl hoppas det iaf :D Är helt super trött ännu efter helgen och var glad att jag slapp upp ur sängen imorsse!! Men iaf...när jag vaknade var det en tjock dimma ute och såg ut att vara riktigt klaat så jag satte på mej mina kära uggs för första gången dethär året :D Efter skolan stack jag mej in till min farmor och hälsade på. Skall börja fara dit varje måndag efter skolan för jag har nämligen fått en piano plats och skall nästa vecka börja spela igen. Har spelat förr men hade nu det senaste året ett uppehåll. Men jag saknade det så mycket så jag måsta ansöka om en ny plats. Dock så är den i Vitsar som e typ 10(?) km härifrån så då skall min farmor elr farfar skjutsa mej. Kul kul :D


Jag idag :D


Kolla vad som låg och väntade på mej i posten då
jag kom hem :)


Örhängen och...


...armband!! Tack kära kusin Josefina för dom ♥


MC

Kommentarer
Postat av: FANNYMARIAOLIVIA

Snygga! ^^ O grattis, i guess, ti piano platsen!

2010-09-20 @ 15:51:38
URL: http://fannymariaolivia.blogg.se/
Postat av: josse

varsogod hoppas du gillar dom :D <3<3<3

2010-09-20 @ 19:12:13
Postat av: hanna

fina :)

2010-09-21 @ 16:45:02
URL: http://hhaannaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0