The day

Idaaag var jag och Fanny efter skolan till skattebyrån.
Scerry!!!
Okej dom var jätte snälla mot oss där.
Så stack vi ner till Torget och tog en glass!
Namm namm, AppelsinChoklad blev det för mej och Fanny tog väl.... pepparmint??
Minns inte.
Så när vi satte där som bäst så kom vi på att fanny kommer till oss.
Så blev det.

Så nu har vi legat ute i solen och solat/talat/läst lite på provet vi har imrn.
Och nu har jag just fört Fanny till våran gamla skola, och så var jag snabbt till Prisma :D





Nuu sticker jag ut igen!


Kommentarer
Postat av: Jorunn

Fannii e lika söt som vanlit i sin röda tröja!(:

2011-05-12 @ 19:32:14
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0