Dag26 - Mina Rädslor

Jag är rädd för en hel massa saker.
T.ex, På kvällarna kan jag vara rädd för att det skall börja brinna i huset medan jag sover.
Eller, Så är jag rädd när jag går i stan ensam på kvällen (vilket jag gör så ofta ;) ) att någon skall börja följa efter mej, De e lixom inte själva överfallet som skrämmer mej, Utan att nån följer efter mej.
Spindlar!
Ingen skillnad hur stora eller små eller håriga dom är, Så är jag livrädd!
Senast för nån vecka sedan grät jag för det var en spindel i trappan och alla vägrade komma och ta bort den, Så rädd var jag :)
Och sen alla andra små äckliga djur, så som ormar, råttåor, möss m.m

Och sen då förståss att jag skulle mista någon av mina vänner eller någon i familjen!


Fan nu vet int hu hemst det var att Googla denhär bilden!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0