Dag19 - Detta Ångrar Jag

Jaaa-aa......

Va sku ja nu koma på.....
Alltså de finns ju allti såadä småsaker som man ångrar.
Typ "varför köpte jag denhä?!?!" eller "Varför gjorde jag inte så???"
Men int ångrar jag nått stort.
Jag har en fantastisk familj, Otrolit härliga vänner, En super klass osv.
Nu ska int ni tolka de som att jag har allt perfekt, Men lixom allt som ha nånsin kännts fel, så vet ja nu att e rätt.
O de som då va fel, e nu rätt.
Så, Int ångrar jag nått.

Men om jag nu måst säga nått, Så.... Ångrar jag att jag inte höll kontakten med en viss annan kompis som nog går i min skola, efter att vi kom på skilda klasser.
Vi har nog ännu jätte bra kompisar, Men int lika som förr.
De ångrar jag.



Ett av alla mina motton :)


Kommentarer
Postat av: Fannii

bra att allt e braaaa!:D<3

men va händ me hedee vive vide vise blablabla elr whateverrrrrrrrrrrrrr;);)

2011-05-05 @ 20:32:46
URL: http://www.fanniis.devote.se
Postat av: Jorunn

I know EXAKT the feeling!(:(:



<3

2011-05-06 @ 17:51:48
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0