Länk + Matte

Tjabba!
Nu har jag just varit ute på länk i detta fina väder!
Var +6° när jag for!!!
Summer is comming soon! ♥

Nåja.
Haha, Nu skall jag sticka i dusch och sen laga lite matte.
Håller på med nått konstit som "beräkna sektorns area och bågens nånting" ????
Okej?
Neemen jag fattar det ganska bra :DD
Så det är väl var som kommer att hända här nu.

Syrran är ännu sjuk men det är redan på den bättre sidan och jag mår inte alls illa så kanske kanske kanske kanske slipper jag enklare undan än vad jag trodde :D


*ingen komentar*


Justde måste få tag på min bonusmamma också angående min prao plats :D
Har ju redan en på Biltema men hon skulle kolla upp med Noolan om det skulle finnas möjligeht där :D

 

                                               VS

 

Hmm va månne tar ja ifall det finns plats??? ;D


Kommentarer
Postat av: Fannii

BILTEMA OFC!:DDDDDDDDDD

2011-03-30 @ 19:56:34
URL: http://www.fanniis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0