kl 09.11

Tjabba!
Sitter i skolan just nu och har IT.
Publisher håller vi på med :D
Ganska tråkigt faktist.
Har just lagat en Tidnings framsida med inslag om Korgöran och Hesburger.
Intressant visst? ;)

Efter skolan skall jag rusa till min mammas arbete för att få skjuts hem.
Sedan packa sista nödvändiga och sedan iväg.
Enligt vad de har lovat för väder kommer bilresan (ca 500km) ta längre en planerat.
Vi brukar annors räkna med 7-8 timmar men det ser ut som att vi idag får räkna med närmare 8½!

Talade med min bror igår (han är os sin mamma nu) och vi kom fram till att det är han som har USB-kabeln och inte jag :D
Så honom skall jag söka up här nångång idag och ta den av honom :D
Lite nytta att ha honom i samma skola tråts allt ;)

Nåja, Nu "babblar" jag bara på om en massa onödigt igen :D
Fanny lovade blogga (sa jag det ren??) så helt utan inlägg blir ni inte ;)

Hoppas ni får det bra!!

Puss och kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0