** BILDBOMB **

Här kommer lite (av den mängden som finns) från min och Jorunns föddisfest i lördags :D


Jag kom dit först och då började vi med att Jorunn fixa håret lite...


...och jag naglarna :D


Sen kom Fanny och vi började städa lite ;)


Så fixade Fanny mitt hår


Så kom Frida :)


Stackars Fanny fick sova under min o Fridas säng :/ ;D


Så börja gästerna komma :D






Vi borde kanske ha sagt att de får ta med träningskläder...???


Frågesport-time!!








Emil blev fotograf (han har tagit största delen av alla bilder här)




Emil W härmade skidåkare ;)




Über hot! -.-


Marie :)


Awws ;)








Jag kan försäkra er om att det var bara dessa 2 som for ut :)




Dom försökte härma oss :D










Ingen dog! :D


Dagen efter åt katten rästerna :D


Yummieee.....



Så!
Det var kvällen i korthet :D



Kommentarer
Postat av: Fannii

nå yesssss!:D "Dom fösökte härma oss" hahah, vi gjoo på vårt sätt o ni gjoo he på ert sätt;) he va kuuuuuuuuuuuuuul, igenigenigen!:D<3

2011-03-20 @ 16:10:07
URL: http://www.fanniis.devote.se
Postat av: Jorunn

HAHAHHAHAHAHHAHAAH



vacker bild på Mixxu å westman! Å ingen dog? He var i allafall nääära fleir gang!:D



fyfan vilka bildre på mejjjj

2011-03-20 @ 17:20:45
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0