18 mars

Jepps jepps.
Efter skolan idag var jag och Jorunn in till stan och shoppade allt vi behöver till festen imrn :D
(ha ja berätta de???)
Anyway så skall jag och Jorunn då fira vår födelsedag tillsammans imrn med klassen :D
Skall bli super kul :D

Så han jag typ hem och byta lite kläder och packa sista så kom pappa efter mej och syrran.
O nu e vi här i Jeppis.
Har just ätit och skall nu bara chilla lite med bonusmammas pojke (min bonusbror, Har aldri tänkt på det...Kul :D)Hahah
ja och sen så skall vi kolla på lite bilder som jag tog förra sommaren när vi var på resa till Sverige och Åland.
Det är typ kvällens planer :)






Haha super hott lixom ;)


Ha en trevlig fredag kväll♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0