Torsdag

Hejj bloggen!

Idag är det torsdag vilket betyder...inte så mycket :/
Skall snart fara iväg till dansen, Var inte i Tisdags pga sjuk mage :(
Så kommer min mamma hem idag efter att ha varit på arbets-kryssning så får se vad jag får från sverige-båten ;)
Japp japp. Hände inte så mycket i skolan förutom att jag förlängde livet med minst 200 år.
Satt och skrattade tillsammans med 2-4 pojkar hela geografi timmen :D
Det var kul :) Hahah

Nej nu skall jag inte sitta här mera utan städa mitt rum!


jag idag :)


Puss på er alla <3


MC

Kommentarer
Postat av: Jorunn

du å dina pojkaaaaaaarrr Mattu!

I looove your hoodie!<3

2011-01-20 @ 17:55:52
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0