Snacka om träning...

Hejj bloggen!
Har haft så mycket att göra så jag inte hunnit uppdantera!
Sorry!!!

Hur som haver, Igår började jag och Fanny dra dans för barn i åldrarna 10-13.
Det var kul! Vi fick direct dit ca 15 st!! Och 2 pojkar!!!! Otroligt!
Nej men dom var alla jätte söta!
Sedan på kvällen igår for jag ut och joggade och hann helt enkelt inte blogga.

Idag så var jag då i skolan, efteråt stack jag till stan.
Åt en härrlig grekisk sallad där och gick i olika affärer :)
Sedan blev det dans, hem, äta på 30min, och sen skidning :)

Fick, btw, nya skidor :)
Love them!!!


Atomic skate skidor 167cm, stavar 150cm


Kort cardina, H&M, 7euro (ca 70kr) Rea

MC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0