Slut :(

Hejj bloggen.
Jag gjorde slut med min pojkvän i måndags.
Men han bröt kontakten helt igår.
Nu vet jag inte riktigt vad jag vill göra.
Lite kul är det ju att vara singel, men jag hoppades att vi skulle ha kunnat vara kompisar...

Just nu är jag i skolan, har IT.
Var igår efter skolan till stan med Fanny, Frida o Jorunn.
Köpte alla varsin Ben&Jerry´s glass och åkte till Fanny.
Vi had super kul :)
Låg typ på golvet och gapskrattade :D

Har btw blivit lite sjuk.
Är super torr i halsen och kan knappt prata :(
Vi skall ha en tjejkväll imorgon så hoppas jag inte blir sjuk tills dess :/

Puss och kram!!


MC

Kommentarer
Postat av: Fannii

voinää, bröt han lixom HELT?:o nåå, de blir som de blir :(<3 vi roflade!!(((;

2011-01-13 @ 08:55:31
Postat av: friida

rofllol!! Men jag tyckt he passa braa att rofla på golvet!! :D

2011-01-13 @ 15:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0