Onsdag

Tjabba Tjena hallå!

Är på super humör idag :DD
Haha vet inte varför... men int ska man väl klaga?? :)

Efter skolan stack jag in till stan pga att jag ahde fårr påminnelse om att föra tillbax några böcker till bibban :s ;)
Men lixom jag kan inte gå igenom stan utan att fara in i en klädbutik...så....jooo :D
Här är vad jag köpte och så skricer jag kanske sen senare igen :D


Armegrön jacka, Gina Tricot, 4.50€ (REA)
Norm. Pris: 29.90€


Vit spetströjja, Kappahl, 13.00€ (REA) Norm. Pris: 17.90€


En liten trevlig lapp jag fick av en av mina bästa vänner i måndags.
Bara på skojj då :D Tänkte bara "...okej..." :DD


Boken jag skall läsa i finskan tills den 3.2 :s
Wish me luck!


MC

Kommentarer
Postat av: Fannii

ojj raate va fina kläääder!:o du sku booda visa va de finns på andra sidan lappen oxxåååå;))

2011-01-19 @ 19:17:38
URL: http://fannymariaolivia.blogg.se/
Postat av: friida

oooooooonööööödigt! (hedee me lappen alltså)

2011-01-19 @ 19:17:59
Postat av: Jorunn

men jestas mattu!:D haha vääldigt viktig lapp!(;

2011-01-19 @ 20:26:08
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0