Om gårdagen var tung...

Var denhär ett h****** :DD
Nej okej ja skojja :)

Dagen började med Kenendy mordet!
Alltså hissa då :)
Kom in i klassen, satte mej ner och en av pojkarna i klassen (Micael) kom fram till mej o sa "om int du flyttar dej så kommer jag i din famn".
Okej?
ja sa bara "nå så kommer du", vilket var dummt gjort, fö det gjorde han...eller försökte.
Anyway, det hela slutade med att han flyttade sig :)

Sedan en hel timme om hur fraligt metanol och alkohol är, Kemi då :)

På gympan skulle vi skrinna, men jag måsta sluta efter typ 20min för att mina stackars fötter gjorde så ont! :(

Sista timmen hade jag geografi. Vilket jag tycker om! Då då det inte är för mycket ljud i klassen.
Men ja erkänner, Jag var en del av oljudet :)

Sedan kom jag hem, skippade dansen pga flunssa och yrsel.
Gjorde just matte läxan Ft Taylor Swift, Finns inte bättre sätt att laga läxor på än med musik!




Ha det bra!


MC

Kommentarer
Postat av: friida

Sooorriie Mattu, men du var defenitivt en del av oljudet!

2011-01-18 @ 18:35:28
Postat av: Fannii

hahahhh, micael sku va SÅ stolt om han visst att han va mee i din blögg!((;

2011-01-18 @ 18:46:15
URL: http://fannymariaolivia.blogg.se/
Postat av: Jorunn

hahah halder mee Fanny!:D

2011-01-19 @ 14:23:38
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0