Tråååkit...

Har absolut inget att göra!

Gästerna for för en stund sen hem från kalaset och nu sitter jag här, och har inget att göra.
Skall troligen lite senare fara till Actilife och springa lite.
I vanliga fall skulle jag fara ut men nu blev det plötsligt -15 så jag tror att ja tar det innomhus :D

japp, Så imrn är det skola igen.
Måst faktist säga att jag längtar lite.
Har inte träffat nå kompisar under hela veckoslutet förrutom i kyrkan idag så skall bli kul att
se alla ingen ♥ :)


Som ni ser har det varit full rulle på...



Tog btw, bort örhänget som jag lagade i julas idag.
Ser inte så himla snyggt ut och har ett fint sår runt själva
hålet men överläver...Hoppas ja :)


ajjajjajjajj...


MC

Kommentarer
Postat av: Sondrecarmen

I enjoyed my visit. Greetings from Germany

2011-11-17 @ 08:40:59
URL: http://sondrecarmen.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0