To much to do...

Jepp.

Jag har kommit fram till att jag har absolut för mycket att göra.
Känner mej stressad hela tiden.
Och då då jag har ledigt kan jag inte sitta still för jag vet vad
jag har framför mej och vad som måste göras.
Skulle behöva lov.
Nå, snart är det ju som tur sprotlov.
Skall försöka klara mej tills dess.

Ändå bloggar ajg mer än förr,
Konstigt.
Föstår inte hur jag har tid med det :)


Kolla kolla kolla!!!
Har varit helt ledig idag och det har varit som 7:e himlen!

Min kompis Lilja sa åt mej att jag skall ta en vecka som jag totalt struntar
aallt som jag annors gör som t.ex dansen.
Tror lite att jag kommer göra det.
Skulle behöva det.
Var väldigt nära att totalt bryta ihop i skolan idag efter lunch...


Dagens outfit.
Nya jeans.
Va tycks??





Kommentarer
Postat av: Jorunn

noo hadd du ju leedit på tiisda å?:p

2011-02-17 @ 12:04:05
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0