Tisdag

Hejj bloggen.

Orkar egentligen inte blogga idag men tänkte nu vara
snäll och kasta in nått :)

Har inte så mycket att berätta.
Skidtävling imrn.
Super nervös.
Fast det finns en ca50% risk att den blir inhiberad.
Köldgränsen är -17 och dom har lovat på morgonen -25
och på dagen kl14.00 -15.
Och första starten är kl12.00
så får se om det blir nått alls.
Egentligen skulle jag hoppas att det inte blir av,
Är ingen tävlings människa så...
Är egentligen bara med för att jag gillar att skida så... :/

Men men,
Nu skall jag gå igenom lite pics och så skall jag KANSKE sätta upp några här :)



Kommentarer
Postat av: Fannii

du klarar de! du & lilli & eve & mattuh (visst av hon å diit?:D) ska KICKA ASSSSSSSSSSSSSSSS!;);)

2011-02-22 @ 19:43:22
URL: http://www.fanniis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0