Stressad!

Hejj bloggen.

Först och främst, jag är stressad som f*n!!!
Har ju prov veckor nu och så har jag en hel massa att göra.
Så det är min ursäkt på att ha bloggat dåligt.
Men stå ut.
Såhär kommer det vara i ca2veckor till och sen har jag prov veckorna över.

Men jo.
Var till stan efter skolan och så for jag till dansen.
Satt bara och såg på pga ännu sjukt höft.
Hittade en tröjja som kommer här nu.

Nu skall jag så småningom fara och titta på ett avsnitt av TVD som jag fick idag av Jorunn.
Kanske.


Dagens Outfit.



Snabb bild på tröjjan.
Ni får en bättre då jag har på den :D


MC

Kommentarer
Postat av: Fannii

ulalala! du ska intt svära lilla flicka!:O

2011-02-08 @ 18:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0