Skidtävling 2

Okej alltså.

Under 1:a timmen ringde då min mamma och sa att stan
skulle vilja ha mej med och skida i stafett lagen för
Suomen Maakunta hiihto (direkt översatt: Finska Landskomuns skidningen)

Ja tackade ja, Så nu är jag med i Laget tillsammans med
en av mina bästisar Lilja.

Stafetten kommer att hållas på Onsdag denna vecka så jag missar skolan ;)
Ska väl bli helt kul om man inte tänker på att jag inte har skidat
klassiskt på över 2år!!

Så nu skall jag och mamma fara och skida så hon får lära mej skida klassiskt :D

Wish me luck!




Dagens inköp :)







Kommentarer
Postat av: Fannii

nå oeeee hårspray :D:D:D

2011-02-21 @ 17:34:47
URL: http://www.fanniis.devote.se
Postat av: Jorunn

Ursäkta men hedee er skitast hårspray man kan kööp lixom!:D Suuuger så totalt hahaha!:D

Intt för att morkk naa menmen _D



sööötizz<333

2011-02-21 @ 20:58:10
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0