Pics från Idol

Tja.
Här kommer då en liten del av bilderna jag tog igår på Idol konserten :)
Men beskrivningar under och en liten "berättelse" :D



Okej, När vi väl kom fram till Jakobstad så skulle det då köas.
Roligt. Det var -25°C ute och vi skulle stå där i 35min räknade vi med men dom
började (tack gode Gud för det) släppa in folk tidigare!
Så till sist stod vi där i "endast" 20min :)






De var lite svalt kan man väl säga sådär utan att ljuga....



En 3:e del av kön bakom oss....


Kön framför oss....


Där ute träffade vi Sara(t.h) och Matilda(T.V), Och nej, Det är inte denhär
Matilda jag brukar vara till stan med, Det är en annan :)
Förvirrande? Förstår :)

Med denna Matilda gick vi och söka en WC före konserten började och kan
bara säga att jag aldig i mitt liv haft så kul i en WC kö!!!
Stod och skrattade typ hela tiden :D
Tänker inte gå in på vad vi skrattade om, Ni skulle tycka att vi var galna :)


Jepps, Sen började det.
hela konserten var helt fantastisk!
Vi satt längst bak på "parketten" men (som ni ser) ändå inte så himla långt bak.
Dessutom kunde vi stå upp helt utan att de störde nån :)

I slutet då Jay sjöng sista sången (Dreamin People) stod alla upp och då
stod vi helt enkelt på stolarna :D

Det var otroligt kul och ett minne som jag kommer bära med mej resten av livet.
Tack till alla som var med och gjorde denhär konserten ännu bättre ♥



Kommentarer
Postat av: matilda

*matilda ;)

2011-02-15 @ 16:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0