Nya naglar

Som ni får se imorgon!
;D
Är jag inte elak??? :DDD
nej men dom är inte riktigt klara så jag bloggar nu bara snabbt sålänge jag väntar att de
skall torka :)

Kom på här för en liten stund sen att jag allvarligt talat kommer att bli underkänd i
geografi provet :s
jag gillar geografi och är faktist rätt bra på det men jag har haft så fullt upp att jagi helt
enkelt inte hunnit läsa!
Vi får nu se hur det går.
Hoppas på en 7:a typ ....
Om jag får det så är jag helt skit nöjd!


Bild från i sommras på Åland...


MC

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; ja super skönt :D

jo det va kul, saknar de redan :(

2011-02-02 @ 21:29:07
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: friida

Ja vill siiiiii! :D Snygg pose by the way! ;)

2011-02-03 @ 17:16:25
Postat av: Bredejennifer

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2011-06-28 @ 08:45:21
URL: http://bredejennifer.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0