Dagens planer + Huppari problem

Godmorgon/dag :)

Erkku for hem för typ ½timme sen.
Och nu sitter jag här :)

Där runt kl15 skall jag fara tillsammans med Fanny och Jorunn till
Frida.
Därifrån skall vi lite senare fara till byagården och vara med på nån
sårts mini gudstjänst (????), Och ja... Vi stannar väl en stund på "jatkot"
också :)
Får se vad vi har för feelig :D

Efter det så far Fanny och Frida till Jorunns natten.
Jag skulle också jätte gärna fara med men eftersom vi skall fira min
faffas 70års dag imrn så kommer jag aldrig att hinna hem därifrån
före min faster kommer efter mej och syrran :)

Jepps,
Hittade en huppari i en Frida tidning som jag bara älskar!
Problemt är att den är från "New Yorker" och det finns typ inte i hela Finland(??)
och när jag sökte efter deras hemsida hittade jag total 0!
Så vi får nu se...:/ :)





Vill ha Vill ha Vill ha Vill ha ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0