Hunnit Med Mycket...!

Oj jestas vad jag har varit duktig idag!
Skryter på emj själv ;D
Menn alltså jag har packat, Gjort Tyska läxan, Mailat Nordans ordförande, Packat upp och ändrat lite, Ladda Kameran, Rensat igeom alla 1200 bilder som jag hade i kameran och sorterat dom i mappar + varit på Länk och nu i Bastu!
Nån som har invändningar om att jag har varit duktig??
+ Vari i kyrkan!!! o städa rummet...
Wow, Ja e bra! ;D


Under Process...


Allt som jag skall ha med...


Efter att ha packat ner, Packat upp, Ändrat och packat ner igen
ser det ut såhär :)


Nu skall jag ladda ner lite musik och sen bara chilla ;D
Btw, Vi kommer ju ta med datorer till Ylläs, och så erbjöd mamma att vi skulle ta med våra "Mokkula" så kanske jag kommer blogga några enstaka innlägg :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0