Dagens

Eftersom vi (mina kompisar och jag) inte lyckades faila alls idag (amazing!!!!) så har jag ingen fail att bjuda på.
Så jaa...
Håller på att läsa igenom ett Facebook meddelande om dansklädsel och skall...ööömmmm....
jaa-a....fara och kolla på TV??
Det låter ganska bra :D
Kör på de!

Annors var väl dagen helt okej.
Hälsokunskap, Matte, Tyska och Textilslöjd.
Ganska tråkigt.

Fannygulle är ännu sjuk men planerar (väl???) att kanske komma tillbax imrn :DD
Skall bli super kul att se henne igen!

Nåja, Men här kommer en sång som jag bara älskar!



Skall förresten försöka ta reda på vart min bakgrund har tagit vägen här någång.
Har försökt sätta upp en ny men har inte lyckats???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0