Dag6 - Min Dag

Min dag har i sin helhet varit helt okej.
Inget speciellt kul i skolan, Men var och shoppade i...5timmar efteråt.
Och jag älskar ju att shoppa så det var super kul.
Lite stressad blev jag på mamma men det hör väl till då man shoppar med morsan ;)
Kom hem och började städa, Vilket jag i princip gör varje dag så det kom ganska naturligt.
Sen så slappade jag bara typ :)

Så nått himla speciellt har jag inte gjort idag.
Men inte någåt som skulle få dagen att vara dålig, Så helt okej :D


Haha Paparazzi bild jag tog av Jorunn, Frida och Mathilda igår :D


Kommentarer
Postat av: Fannii

HEEEJJJJ fuskit! ja visst intt att ni hadd tagi dendää bilden:D:D:D:D

2011-04-21 @ 12:40:00
URL: http://www.fanniis.devote.se
Postat av: Anonym

Haha, fail! Fanny menar de väl ;)

2011-04-21 @ 13:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0