Dag11- Mina Syskon

Oj hjälp....!
Okej.

Jag har 4 syskon.
1 Biologisk.
Här får ni lite fakta om dom.

Ida-Sofia är min biologiska syster.
Hon är 11år gammal, fyller i juli12.
Alltså är hon 3år yngre än jag.
Hon spelar fotboll och...
Är längre än mej :D



Christa är min storasyster.
Praktist taget iallafall.
Hon är 22 (?? :s) år och bor i Vasa/Helsingfors.
Hennes pojkvän bor i Helsingfors så hon är ofta där.
Det betyder att jag itne träffar henne så mycket men hon är praktisk ibland ;)
Senast utnytjade henne med att låta henne springa i HEsa och köpa tröjjor åt våra knattar eftersom dom inte hade här.
Smart va?? ;D


Hon i Mitten, Och hennes pojkvän till höger :)

Christian är då min storebror.
Han går första året i gymnasiet vilker betyder att han är 17år.
Han e riktit trevlig ;D
De e offtast vi som går ihop mit Ida-Sofia, Stackaren ;D
Han är då 2år äldre än mej, och pga det och att vi går i samma skola så har vi ganska många inside saker eller uttryck som vi kan tala om eller använda och alla andra är som bara What??? :)




Och sist och absolut inte minst, Pontus.
Han är vuxen, Gift och har en 1½(??) årig pojke som heter Vilgot.
Pga att han redan är vuxen var det i början lite svårt att lixom fatta att han nu också är min bror, men inte nu längre.
Jag har en vuxen bror, Det har väl många? :D
Han är typ nånsårts tränings coach, spelar själv fotboll och en hel massa annat.
Hans Fru Anna och Vilgot är också väldit trevliga.
På honom har jag nu bara tyvärr ingen bild, Så ni får fantisera ;D


Av alla domhär är det då bara Ida-Sofia som är min biologiska syster. Resten är bonus :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0