Dag 2- Min Första Kärlek

Haha okej dehäe är ganska lustigt egentligen.
Första gången jag var kär minns jag inte nått om.
Men min första pojkvän... ;)
Haha okej.
Han gick i min klass, Han går fortfarande i min klass btw.
Och, Vi blev ihop i slutet av åk7.
Typ några dagar före avslutningen.
Vi berättade inte åt nån att vi var ihop pga att min klass är...Speciell ♥
Vi ville helt enkelt att ingen skulle veta nått så att vi skulle få en lugn sommar utan nån som hela tiden "jaa men hu går de???"
O de fick vi.
Vi var ihop hela sommaren, helt utan att nån annan än våra föräldrar viste.
Inte ens mina bästa kompisar viste.
Vilket jag ångrar nu.
Jag skulle hur bra som helst ha kunnat berätta och jag vet nu att det är inget jag vill hålla hemligt för dem♥
Men det var som det var.
Sen började skolan igen, och han talade inte ens med mej på dagarna.
Vi slutade träffas och det värkade helt osm att han inte ville då jag frågade om vi kunde hitta på nått.
Han hade alltid "nått annat för sej" -.-
Så till sist blev jag trött på det och började skicka mellan 1-3 meddelanden till honom per dag på rasterna där det oftast stod att han skulle berätta till sina kompisar att vi var ihop.
Mina kompisar viste det redan så :)
Och alla andra flickor i klassen också, Mne dom hade lovat att hålla tyst så :)
Men han vägrade, och till sist så konstaterade jag bara att om han inte vågade bekänna åt sina bästa kompisar att vi var ihop, Kunde han väl inte bekänna det för sej själv.
Jag gjorde slut.
Via MSN, Fegt jag vet.
Men jag tror att det var bäst för oss båda.
För det var där vi från första början blev ihop också, MSN alltså.
Jag ångrar inte att jag var ihop med honom, Men det är inget jag skulle göra igen.
Inte gör det nått heller att vi går i samma klass.
Han är precis som dom andra pojkarna där, Kompisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0