Blöt morgon

Haha sitter just nu i skolan och har IT.
Faila nå otroligt då jag cyklade till skolan så tänkte att jag skulle berätta om det nu direkt.

Ca 50m från oss finns en tunnel som jag cyklar igenom varje morgon.
I sista natt så hade den blivit översvemmad.
Jag kom dit då och såg det och tänkte bara att "jaa men dedär är väl inte så farligt, det är ju typ bara 10cm vatten."
Så jag cyklade igenom, klok som jag är!
Saken var den att där var lite mer vatten än 10cm.
Närmare 30-35cm.
Dessutom så var där ett isflak på andra sidan som jag inte såg, så jag måsta stanna.
Vilket ledde till att jag hade vatten upp till knäna :/ :DD
Så det var bara att cykla hem igen och byta kläder :D

Fail elr vadå??? :DD




Kommentarer
Postat av: Jorunn

haha snyyyygggtt Mattu!:DD (;(;

2011-04-07 @ 16:16:19
URL: http://milkyshine.devote.se
Postat av: Fannii

hahahhahahhahahahahahha

FÖRLÅÅÅÅÅÅT, men rubriken. kan misstolkas. ordentligt!:DDD

2011-04-08 @ 16:15:08
URL: http://www.fanniis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0