Back Home After Free Power Dance!

Huhu!
Äntligen hemma.
Okej ja ska int ljuga, jag har varit hemma ren i ca 2h 15min :D
Men jag har varit i dushen och planerat inför GF Nordans vårfest.

Nåja, har varit otroligt kul dag!
Först hade vi nått konstit, vet itne riktit vad det var, Förutom att det var tungt!
Var helt slut då ren ;)
Sen körde vi 90min yoga.
Härlit ;)
Lunch och sen nån komminikations träning sak.
O sen i ca 50min Afro Power Dance.
Gillade mest Afron.
Var otroligt kul!
Och vår ledare var super trevlig!
Har tyvärr inga bilder.
Men kul var det!

Nu skall jag läsa lite bloggar osv.
Planera lite till ;D

Vi fick btw, reda på att alla människor kan delas in i olika färger enlit sitt betéende.
Röd= Känslosam
Gul= Spontan
Grön= Perfektionist, skall ha allting perfekt planerat
Blå= Teknisk nörd, Tar dan lite som den kommer.

Jag är helt klart Görn!!






Kommentarer
Postat av: Fannii

blåååååååååå8)

2011-04-10 @ 18:35:47
URL: http://www.fanniis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0