5 April

Ojj vad jag har kännt mej duktig idag!
Först så kan man väl stolt meddela att man fick i "Suuri Suomalainen" resensionen :D
Inte helt dum star på dagen!
Resten av dagen malade på som vanligt, men det har varit typ +10° hela dagen så på rasterna gick vi ut och sitta i solen :D

Var inte till stan efter skolan, så jag kom hem och åt lite och såg mest på TV.
Typisk lat/skön eftermiddag.
Dansen gick inte helt dåligt den heller, förutom att jag var lite trött.
Så kom jag hem och nu skall jag ta itu med matte läxan!

Efter det kommer jag sätta upp "Dagens Fail", Funderade på att sätta upp den som en ny kategori...
Va tror ni?? :D





Kommentarer
Postat av: Fannii

WOW! VITSI VA DU E BRAAAA! :DDDDDD grattis ti kymppin!;) ounou ja vill oxååå veta va ja fick !!:DDDDD

2011-04-05 @ 20:30:47
URL: http://www.fanniis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0