16 April

Okej sitter nu då här i Jakobstad.
Otroligt intressant ;)
Nej men alltså de e typ de som händer.
Har suttit och tittat på TV och så var jag med en sväng till butiken.
Har ätit lite vindruvor så jag nu skall få nått i mej.
Men tanken på att äta mat äklar mej tyvärr ännu :(

Imrn så kommer min farmor och farfar, faster och kusiner (ena gudbarn) hit för att fira min och min farmors födelsedag.
Vi fyller dagarna efter varnadra :D
Så det skall bli kul :)

Vi skall snart grilla lite (äntligen!!!!!) och sen mest bara chilla hela kvällen :D
Skönt :)




Slurp ;)


Kommentarer
Postat av: hanna

söt duu ärr :))

2011-04-17 @ 10:21:58
URL: http://hannaaceciliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0