Mina blåa ögon + Nytt i rummet

Haha joo Fick lite komentarer av kompisarna om mina blåa ögon :D Inget elakt eller så. Men alltså dom ser ju för blåa ut!! Så nu lägger jag in originalbilden På ögonen så får ni gemföra och säga er åsikt. Och så fick jag upp mina speglar idag...just faktist. Har 2 och dom rymms inte på nån annan vägg så dom måste hänga breve varandra. Känns lite dumt men...Funderade på att sätta 2 tavlor istället för den lilla men vi får nu se...

  
BIld 1: orginal, Bild 2: Fixat lite på Picnik.com Inte så hemst stor skillnad enligt mej :D


Jag just nu

  
Ovanför mitt skrivbord. Var lite orolig att min mönstrade tapet skulle "försvinna" Men den framhävdes bara mer :D

   
Ser det dumt ut? Ärligt?

Sovgott


MC

Kommentarer
Postat av: FANNYMARIAOLIVIA

Nää, he siir ju eg. smart ut ! =)) O btw, du har blåå ögon men då du regiera blev he som BLÅTT

2010-09-24 @ 21:51:43
URL: http://fannymariaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0