Im in love...

..Whit my shoes! (and someone else) haha men det tar vi inte nu :D Skall strax iväg till min daddy på pizza/filkväll :D
Skall försöka få honom att köpa lite Ben ´n´ Jerrys glass. MEn det är lättare sagt än gjort. Men men...I skolan hade vi vollybolls turniring och vår klass kom 2:a!! Vi vann förra året men det var ganska på tur. Så i år förlorade vi i finalen men det med bara 4 poäng. Så det var inte så farligt :D Men jag vet inte om jag hinner blogga ikväll men ha det super alla!

            
Jag  just nu.                                                      Jag och Syrran :D


MC

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, ni e så olika i hedee bilden ;)

Jaag vill också ha på mina yleestrumpor :p

2010-09-10 @ 18:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0