Har inget att göra

Tjena blogggen! Har absålut ingenting att göra!!! Kanske like bra det för jag har en hemsk muskelvärk i benen, armarna och magen! Från veckoslutet då :/ Men jag antar att jag får skylla mej själv som for på kursen :D Men kul var det!! Lite på mej :D Japp japp...efter skolan var det tänkt att jag och mina kompisar skulle fara till min kompis Lilja men det blev inte så mycket av det:( Synd det...det skulle ha blivit helt galet kul!! Så istället stack jag in till stan och där hittade jag en skjorta :) Kom förrestan på att jag skall ha en shoppinfri månad nu...Lyck till det :D Har aldrig lyckats förr men nu skall jag faktist försöka. En sak skall jag köpa och det är ett par skor som jag har hittat. Men nu blev dethär alltför långt innlägg. What ever :D


Jag idag :D

Ni får se bättre bild
på den när jag har den på

MC

Kommentarer
Postat av: Jorunn

super nätt bild på dejj! (: <3

2010-09-07 @ 14:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0