Godis!!

Hello bloggen. Kom  just hem från en liten tur i stan. Shoppade inget (har ju shoppingfri månad) men hittade iaf ett armband jag bara måste få!! Hahah sp gick det med det. Men men...igår kväll tittade vi somsagt på film. "Eragon" blev det och så lagade vi pizza. Jag bara älskar hemlagad pizza! MEn här är lite bilder från igår och så skall jag försöka göra ett litet innlägg idag ännu.

         
pizza lagning :D                                      Jag idag

         
Min och syrrans pizzor.                              Pizza lagning


Filmen

MC

Kommentarer
Postat av: Fanny

förlåt men ERAGON SUGER. Djupt.

2010-09-11 @ 16:23:12
URL: http://fannymariaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0