Glömde förstås att skriva att jag skulle och shoppa idag...

Heh bloggen! Jaa jag glömde igår att skriva att jag skulle till Vasa och shoppa med min kompis Erica. MEn nu är jag iaf hemma coh är super trött! Men här är lite pics från shoppingturen och på vad jag köpte :D Hoppas ni har haft en bra dag alla!

   
Vid Hesburger :D


Glömde förstås också kameran
hemma så det blev mobil bilder

Och så vad jag köpte :

Basic vit topp


Röd "Wildchild 98" t-skjorta


Blå Jacka/ tröjja
Jeans


Halsband :D


Och så jag idag :D


MC

Kommentarer
Postat av: FANNYMARIAOLIVIA

Voii nää, nu ha du o köpt en såndääär! =P

2010-09-25 @ 18:28:47
URL: http://fannymariaolivia.blogg.se/
Postat av: FANNYMARIAOLIVIA

Nå den dära baseball jackan!

2010-09-25 @ 20:56:05
URL: http://fannymariaolivia.blogg.se/
Postat av: Frida

Trevligt me shopping, sööt halsband :D

2010-09-25 @ 21:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0