Fixat kalendern

Gokväll :D Har inte gjort så mycket idag. Läst läxor och fixat i min kalender lite :) Kom fram till att jag inte alls har lika mycket att göra som jag först trodde! Och det är ju kul!! Måste ta och prata med kompisarna lite och planera in något :D Kan ju inte ha trögt hela tiden heller :P Men här kommer lite pics på hur det ser ut just nu. Skall Springa efter skolan till min mammas jobb och printa ut lite grejjer (vi har ingen printer och det suger (!) Men skall väl snart skaffa en) Haha parentes i parentesen ;) Okej ingen fatta säkert detdär men kolla meningen före så fattar ni :D Oh! Mena redan glömma! Imorgon efter skolan sticker jag, Jorunn, Frida och Fanny till stan. Dom skall nämligen lägga hål i öronen. Fanny har redan 3 från förr men Frida och Jorunn skall sätta de första :D Spännande!!


Denna vecka



Hihii skall till Vasa
och Shoppa!!

Julafton!!!

Och varje födelsedag ser
mer eller mindre ut såhär :D

Ha det gött

MC

Kommentarer
Postat av: FANNYMARIAOLIVIA

Hejjj, ja har 3 hål från förr! :ooo

2010-09-02 @ 20:26:47
URL: http://fannymariaolivia.blogg.se/
Postat av: Fridooo

He va ett långt å braan inlägg, Mattuu :)

He va no rolit ti vara å ta håla i örona :)

2010-09-03 @ 16:57:41
Postat av: Jorunn

(:

2010-09-03 @ 21:32:42
Postat av: Fanny

Hahahahahahahaa, den där tredje bilden "Emil W-man 13, 12 nejj 14 år!" Hahahahaha, elr va du nu har skrivi, intt siir han nu SÅ lill uut. Sry, ja måsta bara kommentera he >.< _DDDDD

2010-09-11 @ 18:41:50
URL: http://fannymariaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0