30.9.2010

Hej bloggen. Har egentligen inte så stor lust att blogga just nu. Kompisarna stack till stan men jag kom hem. Har kännt mej otroligt trött hela dagen. Började dagen med att försova mej vilket ledde till....inte så mycket :D Men hade Aerobic första timmen och där var man ju liksom super aktiv ;) Joke!!!! Stod mest och tänkte "va f*n håller hon på med"....Läraren alltså. Hmm...Vårt kompisfoto kom idag så skall be mamma skanna det och beställa till ti typerna på det. Jag är alltså då en av dom :) Men jaa....Gina Tricot öppnar här i stan idag så det är säkert helt sjuk rusning där. Gansk dåligt egentligen. Nu kommer ju alla gå med samma kläder typ.. :/ Men syrran stack dit så jag kommer få en Update om det senare. Ha det kul så skriver jag mer sen.


Jaa...Ja gick faktist hela dagen
med mjukbyxor...


Hade spenatsoppa i skolan så är helt super hungrig..
Hatar spenatsoppa!!!


MC

Kommentarer
Postat av: Frida

Kolla intt på fotonaa :D Spännandeeee ;)

2010-09-30 @ 14:50:39
Postat av: FANNYMARIAOLIVIA

VISST KOLLA INTT DU PÅ FOTONA!?!?!?

2010-09-30 @ 15:40:36
URL: http://fannymariaolivia.blogg.se/
Postat av: Jorunn

Kolla INTT på fotona! :D mysis! (:

2010-09-30 @ 17:42:48
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0