29.9.2010

Hej bloggen... Håller på att somna här :D Förstår inte hu jag kan vara såhär himla trött! Men iaf. Var somsagt i Biblioteket och lyssnade på söpkhistorier och efter det hade jag smårätter och så kom jag hem o kolla på en film o så jaa....Gick ut och plockade äpplen!! Morsan skall laga äppelsylt :D Och så fick jag nåt sjukt fel och började kratta! Fattar ni?? KRATTA!!! Jag som annors hatar att kratta....sjukt. Men här är nu lite bilder..." egentligen. Så skriver jag kanske ikväll nått :D


Jag idag :)


Vi lagade våfflor på Smårätter :D


Just de!! Fick våra skolfoton idag :D Like Like.
Här är klassfotot :D

Hörs!!


MC

Kommentarer
Postat av: FANNYMARIAOLIVIA

Nå yayy att du kratta =PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

2010-09-29 @ 17:18:35
URL: http://fannymariaolivia.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha, krattaaa ;D Smaaart ;)

2010-09-29 @ 18:46:48
Postat av: Jorunn

hehe, barabraa att du krattar! :D

2010-09-29 @ 19:51:52
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0