Skall fixa syrrans naglar + Bilder

Tja bloggen! Här är lite pics från igår kväll och så vad jag köpte. Skall fixa syrrans naglar nu. Hon skall på Halloween fest en vecka för tidigt. Smart right ;) Hörs mer sen!


Sminkade varandra. Här håller Fanny på att bli ....Lite svartare än vanligt ;)


Medan dom andra var på Omegle satsade jag på Frida och Solo tidningar.


Kl är tyyp...halv 12??? Mabye. Tror iaf att vi snart skulle sticka och
kolla slutet av Idol så... :D



Okej jaa alltså jag måsta ju bara kolla vissa på Omegle som mina kompisar hittade...:D

MC

Kommentarer
Postat av: Fannyy

"Han e helt okejj, han siir normal ut!" "nee, då dom ska vaa hott!" hahahaha _DD och, heh jääääätte hott (nott) bild på mejj -.-.-.-.- (första) haha :DDD

2010-10-30 @ 17:21:42
URL: http://fannymariaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0