Gästbloggning

Hej bloggen! Henrik (typen som kom hit) Och syrran Ida vill gästblogga så det får dom väl nu en gång för alla :D

Henrik
 Ida har pissa i böxuna
Matilda e snäll, Ida e o skveker i wessa Ida gråter. Matilda går och hemtar en par limsa. Hejdå

Ida-sofia
Hej! Ja allt som Henrik säger om mig är int sant. Vi ska kanske snart fara till minimani och köpa lite fredagsgodis.
Jag,Matilda och Henrik har varit ute och kastat boll och det var kul. Jag har pratat med min kompis som bor i jakobstad och det var ochså kul då jag sir int henne så myket.



Haha Nå men får väl tycka och tänka själv :D Kul har vi. P.S Allt e int sant :D




















Ha det super braa♥

MC

Kommentarer
Postat av: FANNYMARIAOLIVIA

Hm, jo interesting hörrö :D

2010-10-08 @ 18:53:35
URL: http://fannymariaolivia.blogg.se/
Postat av: Erica

mattu du haar över härrlit hååår!(: hahha:DD nii e noo så höpönassuja:D

2010-10-08 @ 20:47:09
Postat av: Jorunn

hahah, låter som ni har kuul! ;D

2010-10-09 @ 08:14:14
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0