8.10.2010

Hej bloggen! idag efter skolan for jag till stan för att byta en min jacka från Gina Tricot. Minns ni den? Den blåa baseboll jackan jag köpte för 2 veckor sen? Anyway, Den hade fått ett hål. Elr sömmen hade rispats upp så då for jag och byta den. Så träffade jag mina kompisar Jorunn, Fanny och Frida så vi for sen till hesburger och äta en glass. Och nu sitter jag här. Och innom en halv timme kommer typ världens vildaste men ändå kan tänka ibland- "unge" hit. Han skall vara här över natten. Ingen aning om varför. Men kula skall det väl bli :D Historie provet gick förvånansvärt bra :D Får nog över 7...Hoppas jag ;D

 


Måsta bara köpa lite choklad men som ursäkt har jag
att det var mina kompisar som började prata om det :D


MC


Kommentarer
Postat av: FANNYMARIAOLIVIA

Intt fåååår du haa bild på nå skånes goo choko på bloggeeeeen! ussusss va du e dummmmmmmmmm :((((

2010-10-08 @ 16:08:21
URL: http://fannymariaolivia.blogg.se/
Postat av: Jorunn

haha, men fanny!:D

I just lööööv the pic of u sweetie!<33

2010-10-08 @ 16:58:32
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0