På sjukhuset...

Hejj bloggen.  Då detta innlägg kommer upp så ligger jag på sjukhuset och skall snart opereras.
Är nervös så in i norden men skall försöka tänka på bra saker. Dessutom kommer jag att sova under hela inngräpper så :)
Men men...:)


Familjen är en skar jag kommer tänka på .....


... en annan är Min gulle ramon<3

Ännu en är var min mormor bor. Mitt ute i ingenting som ni ser ;)
Men finns inget bättre ställe på jorden!


Och så mina kompisar förståss!


Love them! Skulle inte klara me utan dem!

MC

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du klarar det!! :D vi e häär bara fö dejj! :D

2010-12-15 @ 12:46:15
Postat av: Fannii

hadd intt du nåå nyare bild på oss? :oooo haha, nåneeee LYCKA TIIILL <33333

2010-12-15 @ 13:27:16
URL: http://fannymariaolivia.blogg.se/
Postat av: Jorunn

Hoppas allt gaar bra!:))

Men ja veit ein ställ som er beter!(;

SÅKA ofc!

2010-12-15 @ 14:48:36
URL: http://milkyshine.devote.se
Postat av: Ramon

Honey!! I will think about u to!! i hope thats everything going okey.. that u can go home tonigh!! I loveee u so much!! (K) (L)

2010-12-15 @ 15:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0