Imå julfest

Tja tja bloggen! Gud va svenskt dedär "låter"!
I alla fall, Nu skall jag snart gå och sova.
Imorgon är det full rulle som gäller.
Skall på morgonen och hämta klänningen som Liljas mamma har sytt åt mej,
Sen till stan och fixa lite :)
Hem och vila och sen på skolans julfest.
Är disco efter julfesten men tror knappast att jag blir kvar på den.
Orkar inte med det och får inte han nån fysisk ansträngning på 2 veckor.
BTW, dom på sjukhuset skrev sjukledigt åt mej ända till den 31.12. :DD
Kul kul :D
Men nu skall jag börja dra mej uppåt (har datorn nere och sover uppe)


Haha en bild av Ramon (till vänster) och hans lillebror idag då dom var
och gick. Han ville att jag skulle sätta hit den :)


Awww vist e han sööt?? <3<3



Modellen på klänningen som Liljas mamma har lagat åt mej :D


Godnatt!


MC

Kommentarer
Postat av: fr

Jättteeeenajjs klänning!!! Jorunn o Fanny far ju ilaag ti julfesten, så du måst vänt nånstans på mej, fö jag vill int va ensam ;)! Haha, R sir ut som om han int har sitt snö påläng! ;D

2010-12-20 @ 12:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0