Hemma igen :)

Hejj bloggen! Nu är jag hemma igen. Kom hem igår faktist. Allt gick bra. Här är lite vad som hände:
For till sjukhuset till 10.00,
träffade läkaren och en sjuksyster strax före kl 12.00. Sedan fick vi (jag och mamma) vänta i 2 timmar. Det var 2 som skulle opereras före mej och den ena drog ut på tiden lite. Men sen kl 14.00 var det min tur.
Jag kom in i operations salen och de började kopla fast mej i alla möjliga saker. Bla pulsmätare, blodtrycksmätare, hjärtrytmsmätare, dropp och en massa annat.
Så sa de bara att nu kommer du sova snart. så gav dom sömnmedel via droppen och jag började genast känna mig trött och lite borta. Som att jag inte skulle ha varit i denhär världen.
Jag såg på en digital klocka på en av apparaterna som visade 14.02, så kollade jag upp i taket och efter det har jag ingen aning om nånting före de väkte mig en timme senare.
Så nu är jag här :)
Har ont i halsen men att äta kallt och att ha cold-pack på så hjälper.
Överlever nog.
Äter jätte starka mediciner så jag blir lätt trött och så lite yr så jag får ta det lungt.
Men men....Vi hörs senare ;)


Kram!!!!!!


MC


Kommentarer
Postat av: Fanniiiiiiiiiii

Va bra att allt gick braa! Ussss, JAG sku tycka att värst av allt sku vara att bli nedsövd! :ss

2010-12-16 @ 12:38:11
URL: http://fafjkasbhfjkasd ;D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0