3st julafton, 2 dagar

Japp! Det är orsaken att jagi nte har hunnit blogga. Jag har firat jul 3 gånger på 2 dagar.
Men nu är jag här, och nu skall jag börja blogga igen!

Fick ganska mycket julklappar, mer än vad jag förväntade mej och det är ju alltid kul :)
Sen skall jag nu på mellandagarna fara och söka en systemkamera som också blir en julklapp :)
Och och och...Skall fara till Fanny nån dag och fixa en dans till gruppen vi skall vara ledare till nästa år.
Det skall blir super kul!!




Fick bland annat en ny locktång och här är resultatet av första användningen :)


Puss!


MC

Kommentarer
Postat av: Fannii

Oiiiii, va fiiint!:)<3

2010-12-26 @ 15:09:22
URL: http://fannymariaolivia.blogg.se/
Postat av: Fannii

AAAA! Nu kom ja på va som va annorlunda! DU HAR STORA BILDER! Finally ha du fatta de hahahah :')

2010-12-26 @ 15:29:12
URL: http://fannymariaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0