Jag!

Har lite tråkigt så här kommer lite "fakta" om mej :D


Hur bor du: I ett hus? 4väggar o tak?
Brukar du komma i tid: Jag är offtast i förtid :)
Hur lång är du: 165cm senast jag mätte
Kan du laga mat: jaa nog nånting litet som pasta
Vad jobbar du med/pluggar du: Grundskola åk 8
Vad har du på dig just nu: vit topp + byxor
Har du någon fobi: Spindlar!!!
Hade du en bra kväll igår: Njaa...lite trögt vad det nog men jag var ju bara hemma så :)
Vilket är ditt senaste inköp: ögonfransböjjare (skrivs det så??)
Din favoritdryck på morgonen: o`boy
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma
Har du sovit i din egen säng inatt: Japp
Vad hade du sönder senast: Öööö....
Vem snackade du med senast: Min kompis Jorunn
Varm favoritdricka: Fanta
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Får inte dricka ännu :)
När gjorde du senast något riktigt dumt: Korkat? Igår ramlade jag i trappan i skolan och alla typ stirra :)
Saknar du någon just nu: Joo hehe ;)
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Tjata om samma sak gång efter gång
Någon jag stör mig på: Kommer inte på något
Intressen: Dans, Dans o mera dans..o Piano :)
senaste person du kramade: Hmm... min kompis Marie
Senaste person du ringde: Min kusin
Senaste person som ringde dig: Min kusin
Vad drack du senast:Mjölk :)
Vill du ha barn: joo om typ 12 år?
Längtar du till din nästa födelsedag: Njaa inte skärskilt
Har rakat dina ben någon gång: Joo
Är du sugen på något nu: Choklad men har godisstrejk :)
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 0
Använder du hudkräm: Fuktighetskräm?
Attraheras du av män med skägg: NEJ!!!
Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop
Brukar du baka: Alltid ibland
Röstade du i det senaste valet: Noup
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja
Vilken låt lyssnade du senast på: Sanna Nilsen-Empyt Room
Har någon annan sovit i din säng inatt: Mina kuddar :) Ingen annan...JAG! :)
Vad tycker du är äckligt: Ormar
Har du pengar på mobilen: Nej?

Nå kanske ni fick reda på lite mer om mej nu. Skall kanske Fylla i ett imorgon också...Det var ganska kul :)
http://www.youtube.com/watch?v=DFfGOGy6hEE Sanna Nilsen- Empty Room

Kommentarer
Postat av: FANNYMARIAOLIVIA

Favorit varm dricka: Fanta ? Eh? :D Vaffö krama du markku haha dum frååga :D Men he som, du brukar nu int direkt krama henne hela tiden :DDDD

2010-08-17 @ 20:30:56
URL: http://fannymariaolivia.blogg.se/
Postat av: Theresa

vet du int om du bor i ett hus? och om det har tak och 4 väggar? ...tänkte bara när du har frågetecken efter det...

vad som får dig irriterad? mamma får dig irriterad, alltid ibland åtminstone..

Spindlar!!! ni sku bara se!!! sopar bort dom med gatborsten, och den är int tillräckligt lång, enligt hennes mening...joo, spindlar borde förbjudas i lag! och ormar likaså!!!

Någon du stör dig på? joo, mamma på kvällarna; stäng dator och fara och sova det är skoldag i morgon!

2010-08-27 @ 11:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0