Hemma!

Hallo där... är äntligen hemma igen efter en hel dags shopping i haparande (Sverige). Är helt slut men fick mycket nytt :D Ska visa allt imorgon. Orkar inte just nu. Shoppande mest av alla fast egentligen behöver jag typ inget :s måst se vart jag får allt att rymmas :) Påvägen hem stannade vi också vid Bauhaus (varuhus) o kollade lite. Åt pizza och körde iväg igen. Då vi kört ca. en timme såg jag världens bästa plats att söka mossor på. Haha måst låta lite komist dedär men jag har som sommar-läxa att söka 50st olika växter inklusive mossor. O skolan börjar nästa måndag så jag är lite i panik. Har inte samlat så många ännu. Men nog om de! Nu far ja o sova!!


ZzZzZz...

Kommentarer
Postat av: Frida

Wohoo, mossor ;)

2010-08-11 @ 09:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0